خريد فالوور اينستاگرام با ارزان ترين قيمت خريد فالوور اينستاگرام با ارزان ترين قيمت .

خريد فالوور اينستاگرام با ارزان ترين قيمت

شناخت الگوريتم‌هاي اينستاگرام براي بهبود در كسب و كار 2021

شايد شنيدن اين كه الگوريتم‌هاي اينستاگرام بخش قابل توجهي از زندگي مجازي ما را تحت تاثير خود قرار داده‌اند كمي ترسناك باشد. اين الگوريتم‌ها هستند كه باعث مي‌شوند شما اينفلوئنسر ايكس را فالو كنيد و بر اساس پيشنهادات آن زندگي خود را بچينيد. شايد اينطور به نظر برسد كه شما در فضاي اينستاگرام اختيار زيادي نداريد. واقعيت هم همين است. شما چيزي را مي‌بينيد كه اينستاگرام صلاح مي‌داند كه شما ببينيد! اما كارشناسان باي فالوور معتقدند كه مي‌توان از اين قواعد و قوانين كه الگوريتم‌هاي اينستاگرام را تشكيل داده‌اند، استفاده كرد و پيج خود را در هر زمينه‌اي كه هست، ارتقا داد. تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

منظور از الگوريتم‌هاي اينستاگرام چيست؟
اگر بخواهيم ساده و پوست كنده بگوييم، الگوريتم‌‌هاي اين شبكه‌ي اجتماعي در واقع قوانين و قواعدي هستند كه تعيين مي‌كنند شما پس از ورود به اينستاگرام چه پست‌هايي را ببينيد، چه پيج‌هايي به شما پيشنهاد شود، در نتايج جست‌و‌جوي شما در هشتگ‌ها و ... چه پيج‌هايي به شما نشان داده شود و ... . تمام اين تصميم گيري‌ها هم تابعي از رفتار خود شما و رفتار كساني است كه با آن‌ها بيشترين تعامل را داشته‌ايد.

حال بايد بدانيم كه جهت رونق كسب‌و‌كارمان در اين فضا لازم است كه از بخش قابل توجهي از الگوريتم‌هاي اينستاگرام را بشناسيم. در اين جا چند نكته‌ي مهم درباره آن را از زبان متخصصان سايت باي فالوور بيان خواهيم كرد.

پاداش در انتظار پست‌هايي كه تعامل بالايي دارند
بخش قابل توجهي از الگوريتم‌هاي اينستاگرام بر اساس تعامل كاربران است. هر پستي كه تعداد لايك، كامنت، ويو، ذخيره و ... را داشته باشد، از نظر اينستاگرام محبو‌ب‌تر و باكيفيت‌تر است. در نتيجه واضح است كه چنين پست‌هايي را به احتمال زياد وارد اكسپلورر كرده و به افراد بيشتري نمايش دهد. در نتيجه شما بايد كاري كنيد كه ميزان تعامل با پست شما افزايش پيدا كند. براي مثال از كاربران در كپشن سوالي بپرسيد و يا اين كه از آن‌ها بخواهيد كه كسي را تگ كنند و ... .

استفاده‌ي بهينه از استوري‌ها
استوري‌ها يكي از جالب‌ترين و سرگرم‌كننده‌ترين راه‌ها براي جلب نظر اينستاگرام به خود است. شما با استفاده از استوري‌ها نه تنها الگوريتم‌هاي اينستاگرام را قانع مي‌كنيد كه شايسته توجه هستيد، بلكه مي‌توانيد به صورت همزان برندينگ هم انجام دهيد. توجه داشته باشيد كه اينستاگرام تمام عملكرد شما در استوري را بررسي مي‌كند. براي مثال تعداد ري‌اكشن‌هايي كه دريافت كرده‌ايد يكي از مهم‌ترين اين عوامل است. خوب است كه در استوري‌ها از كاربران بخواهيد كه نظر خود را بگويند يا اين كه از بين دو گزينه يكي را انتخاب كنند.

با فالوورهاي خود ارتباط داشته باشيد
الگوريتم‌هاي اينستاگرام به ميزان تعاملي كه شما با كاربران خود داريد توجه زيادي مي‌كند. تلاش كنيد تا به كامنت‌هايي كه دريافت مي‌كنيد، پاسخ دهيد و آن‌ها را لايك كنيد و يا حداقل يك ايموجي براي آن‌ها ارسال كنيد. تحقيقات نشان داده كه اين شيوه از تعامل تاثير بسيار زيادي در رشد پيج داشته است. از سوي ديگر به اين فكر كنيد كه كاربري كه از سوي شما ري اكشن دريافت مي‌كند، تمايل بيشتري دارد تا در دفعات بعدي هم براي شما كامنت بنويسد. پاسخ دادن به سوالات در بخش دايركت را هم فراموش نكنيد.

محتوايي توليد كنيد كه به تعامل بيشتر ختم شود
خيلي مهم است كه پست شما در ساعات و دقايق اوليه‎ي انتشار با بازخورد خوب مواجه شود. چرا كه اينستاگرام براي اين كه شما را در ابتداي فيد افراد بيشتري قرار بگيريد به ميزان بازخوردي كه در ساعات اوليه داشته ايد توجه بسياري خواهد داشت. الگوريتم‌هاي اينستاگرام تعداد لايك‌ها و كامنت‌هاي شما را در بازه‌هاي زماني مختلف مي‌سنجند. تحقيقات نشان داده كه اين روزها كاربران عكس‌هاي معمولي اما واقعي را بسيار بيشتر مي‌پسندند. درخواست براي گفتن نظر يا خاطره‌ي مشابه در بخش كپشن هم مي‌تواند تعداد كامنت‌هاي شما را بسيار افزايش دهد.

پست يا استوري‌هاي خود را بلافاصله بعد از انتشار حذف نكنيد
الگوريتم‌هاي اينستاگرام از اين كه بلافاصله بعد از اين كه پست يا استوري خود را منتشر كنيد و سپس آن را ويرايش كنيد، خوششان نمي‌آيد. توجه داشته باشيد كه ورود شما به اكسپلورر اينستاگرام به يك ساعت ابتدايي انتشار پست بستگي دارد. اگر در اين زمان اقدام به ويرايش پست يا استوري كنيد، احتمال اين كه بتوانيد وارد اكسپلورر شويد بسيار كاهش خواهد يافت. بنابراين هنگامي كه در حال انتشار محتوا هستيد به تمام جنبه‌هاي آن توجه كنيد كه مجبور نشويد اقدام به ويرايش آن شويد.

استفاده‌ي درست از هشتگ‌ها
هشتگ‌ها براي استفاده‌ي كيسه‌اي به وجود نيامدند. نبايد تعداد زيادي هشتگ در پست‌هاي خود قرار دهيد. ممكن است استفاده از هشتگ‌هاي نامربوط در ابتداي كار و در كوتاه مدت براي شما مفيد باشد اما انجام اين كار در بلند مدت آسيب‌هاي زيادي به پيج شما وارد خواهد كرد. هشتگ‌ها براي اين به وجود آمده‌اند كه پست‌هاي با محتواي دقيق‌تر و بهينه‌تر به كاربراني كه طالب آن هستند، نمايش داده شود. توجه داشته باشيد كه هدف اصلي شما بايد ايجاد ارزش افزوده براي كاربر باشد نه افزايش بازديد. قرار دادن 5 تا 9 هشتگ براي هر پست مي‌تواند مناسب باشد. هشتگ‌ها بايد به صورت صد در صدي به موضوع محتوا مرتبط باشند در غير اين صورت اسپم شناسايي خواهيد شد.

ثبت كردن لوكيشن
اول از همه بايد بگوييم كه اينستاگرام مي‌تواند لوكيشن فيك را به خوبي تشخيص دهد. بنابراين فكر اين كه لوكيشن اشتباهي را ثبت كنيد را از ذهن خود به صورت كامل پاك كنيد. مثلا اگر در كنار برج ميلاد ايستاده‌ايد و از آن عكس بگيريد و در اينستاگرام منتشر كنيد، گذاشتن لوكيشن مي‌تواند احتمال قرار گرفتن شما در صدر نتايج را به شدت افزايش دهد. اگر حيطه فعاليت شما اين اجازه را مي‌دهد بهتر است برخي از پست‌هاي خود را مرتبط با مكان‌هاي ديدني خاص منتشر كرده و تگ لوكيشن را هم ثبت كنيد.

 

سخن پاياني
ما در اين نوشتار سعي كرديم تا به صورت خلاصه مروري بر مهم‌ترين رفتارهاي الگوريتم‌هاي اينستاگرام داشته باشيم. توجه داشته باشيد كه الگوريتم‌ها ثابت نيستند بلكه طي سال‌ها يا حتي چند ماه آپديت شده و تغيير مي‌كنند. اين تغييرات به سوي هوشمندي بيشتر مي‌روند. اما نكته‌اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد كه اول و آخر تمام آن‌ها رضايت بيشتر مخاطب و ارائه‌ي محتواي خوب است.


برچسب: الگوريتم اينستاگرام، باي فالوور، قوانين اينستاگرام، انواع الگوريتم اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۹:۳۴ توسط:buyfollower موضوع: خريد فالوور واقعي اينستاگرام نظرات (0)

فروش تعدادي سايت جهت ايجاد شبكه لينك سازي

تعدادي سايت با مشخصات زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: خريد سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۲۵ توسط:buyfollower موضوع: نظرات (0)

آمار بازديد سايت خود را در گوگل منفجر كنيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۸:۵۰ توسط:buyfollower موضوع: نظرات (0)