خرید فالوور اینستاگرام با ارزان ترین قیمت خرید فالوور اینستاگرام با ارزان ترین قیمت .

خرید فالوور اینستاگرام با ارزان ترین قیمت

معرفی سایت بای فالوور ، افزایش تعداد فالوور با استفاده از بای فالوور

پیش گفتار

خب همانطور که از عنوان این پست مشخص است، موضوع در رابطه با اینستاگرام است. به نظرم لازم نیست که بخواهیم در مورد اهمیت اینستاگرام و نقش این شبکه‌ی اجتماعی در کسب درآمد در این روزهای جامعه‌مان صحبت کنیم. برای این کار کافی است که نگاهی به دور و اطراف خود بیاندازید. به ندرت کسی را پیدا می‌کنید که این شبکه‌ی اجتماعی را در تلفن همراه خود نداشته باشد. بنابراین اگر تا به حال برای فعالیت در این بستر منتظر بوده‌اید، بهتر است که هر چه زودتر این انتظار را به پایان برسانید.

بای فالوور چه کاری برای شما انجام می‌دهد؟
بای فالوور یک سایت خدمات اینستاگرام است که به افرادی که توانایی یا زمان کافی برای گسترش پیج خود ندارند، کمک می‌کند تا این مسیر را ساده‌تر و سریع‌تر طی کنند. در بای فالوور می‌توانید اقدام به خرید فالوور، کامنت، لایک، ویو، ربات اینستاگرام ، پیج و ... کنید. اما به طور کلی به چه روش‌هایی می‌توان فالوور جذب کرد و آیا خرید فالوور یا دیگر موارد از سایت‌هایی مانند بای فالوور مناسب‌ترین و بهترین راه‌است؟

حقیقتا ما اینجا هستیم تا صادقانه با شما سخن بگوییم. خرید فالوور نمی‌تواند بهترین گزینه‌ی روبروی شما باشد چرا که همیشه جذب فالوور به صورت ارگانیک بهترین راه‌حل پیشرو است. اما این موضوع تا حد زیادی به شرایط شما هم بستگی دارد. برای مثال ممکن است عدم خرید فالوور منجر به ناامیدی و کناره گرفتن از عرصه شود. در این جا انواع روش‌های جذب فالوور را به شما معرفی خواهیم کرد.

جذب فالوور با استفاده از تولید محتوا و به روش طبیعی
حقیقتا اولین گزینه‌ی پیش روی هر فردی جذب فالوور به صورت ارگانیک است. به این معنی که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای ، با استفاده از تولید محتوا افراد را به سوی پیج خود کشانده و توسط خود آن‌ها فالو شوید. این کار مزایای زیادی دارد. اول این که کاربری که جذب کرده اید کاملا با میل و علاقه‌ی خود و چه بسا هدفمند وارد پیج شما شده و به احتمال زیاد از محصولات یا خدمات شما خریداری خواهد کرد.

اما این روش در کنار تمام مزایایی که دارد دارای معایبی هم هست. اولین عیب آن زمان بر بودن آن است. به این معنی که باید حدود 1 سال فعالیت مستمر داشته باشید تا بتوانید به تعداد قابل توجهی از فالوور دست پیدا کنید. از سویی دیگر تولید محتوا امری هزینه ‌بر است. اگر خود شما بخواهید تولید محتوا کنید باید بتوانید کار با تعدادی از نرم افزارهای را یاد بگیرد. از سویی دیگر اگر بخواهید شخصی را استخدام کنید، این هزینه‌ها چند برابر خواهد شد. برای حل این مشکلات بای فالوور چاره‌ای اندیشیده است که در پاراگراف بعدی توضیح خواهیم داد.

خرید فالوور اینستاگرام

جذب فالوور با استفاده از تکنیک خرید فالوور
خرید فالوور یک راه حل دیگر برای بالا بردن تعداد فالوورها در اینستاگرام است. اما چرا باید با استفاده از این روش اقدام به جذب فالوور کرد؟ اولین و مهم‌ترین مزیت این کار سرعت بالای کار است. به این معنی که در این روش در کمتر از چند دقیقه صاحب تعداد مورد نظر فالوور خواهید شد. از سویی دیگر هزینه‌ی این روش بسیار پایین تر از روش‌های دیگر شد.

بای فالوور چه خدمات دیگری عرضه می‌کند؟
خدمات بای فالوور فقط محدود به فالوور نیست. بلکه می‌توانید از خرید لایک، ویو، کامنت، ربات، پیج و ... هم بهره مند شوید.

خرید ربات از بای فالوور
ربات‌ها برنامه‌های تحت وب یا اپلیکیشن موبایل هستند که برخی از عملیات تکراری در اینستاگرام را به طور خودکار برای شما انجام می‌دهند. برای مثال هنگامی که قصد رشد دادن یک پیج را دارید، لازم است که پیج‌ها و پست‌های مرتبط با حوزه‌ی خود را یافته و آن‌ها را فالو یا لایک کنید. اگر شما زمان کافی برای این کار را نداشته باشید، ربات می‌توانید این کار را برای شما انجام دهد.

خرید ویو از بای فالوور
ویوها از 2جهت می‌توانند برای شما مفید باشند. اول این که با اضافه کردن ویو به ویدئوهای خود اینطور نشان می‌دهید که محتوای آن‌ها قابل توجه است و کاربران دیگر را ترغیب می‌کنید تا آن را تماشا کنند. از سویی دیگر با اضافه کردن ویو به استوری‌های خود باعث می‌شوید که اینستاگرام اینطور بپندارد که افراد زیادی از استوری شما دیدن کرده اند و این موضوع سبب می‌شود که به خودی خود پیج شما رتبه‌ی بالاتری پیدا کند. با خرید ویو اینستاگرام می توانید در جهت پیشرفت حرکت کنید .

بای فالوور چگونه خدمات خود را تضمین می‌کند؟
همانطور که می‌دانید بازار خرید و فروش خدمات اینستاگرامی می‌تواند بسیار خطرناک باشد. برای مثال خرید پیج می‌تواند یک کلاهبرداری باشد. به این خاطر که ممکن است اشخاص سودجو پیجی که فالوورهای آن تماما فیک هستند را به شما بفروشند. لذا ضروری است که حتما خرید خود را از  سایت‌های معتبر مانند بای فالوور انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که بای فالوور را از سایر سایت‌ها مجزا کرده است این است که برای تمام خرید‌های خود ضمانت بازگشت وجه تعیین کرده است. این موضوع یعنی بای فالوور کاملا به خدماتی که ارائه می‌کند اطمینان دارد.

از سویی دیگر بای فالوور پشتیبانی 24 ساعته دارد. به این معنی که در هر ساعت از شبانه روز که با محصول خریداری شده‌ی خود مشکلی داشتید، می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان برخوردار شوید.

همچنین بای فالوور از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. به این معنی که سفارش‌های شما بعد از ثبت شدن در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود.

از آنجایی که بای فالوور به امنیت پیج کاربران خود توجه زیادی دارد لذا برای افزایش فالوور یا کامنت و ... هیچ نیازی به پسورد حساب کاربری ندارد.


برچسب: بای فالوور، خرید فالوور اینستاگرام، افزایش لایک اینستاگرام، افزایش کامنت اینستاگرام، خرید ربات اینستاگرام، خرید پیج اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۲:۵۲ توسط:buyfollower موضوع: معرفی بای فالوور نظرات (1)