خرید فالوور اینستاگرام با ارزان ترین قیمت خرید فالوور اینستاگرام با ارزان ترین قیمت .

خرید فالوور اینستاگرام با ارزان ترین قیمت

شناخت الگوریتم‌های اینستاگرام برای بهبود در کسب و کار 2021

شاید شنیدن این که الگوریتم‌های اینستاگرام بخش قابل توجهی از زندگی مجازی ما را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند کمی ترسناک باشد. این الگوریتم‌ها هستند که باعث می‌شوند شما اینفلوئنسر ایکس را فالو کنید و بر اساس پیشنهادات آن زندگی خود را بچینید. شاید اینطور به نظر برسد که شما در فضای اینستاگرام اختیار زیادی ندارید. واقعیت هم همین است. شما چیزی را می‌بینید که اینستاگرام صلاح می‌داند که شما ببینید! اما کارشناسان بای فالوور معتقدند که می‌توان از این قواعد و قوانین که الگوریتم‌های اینستاگرام را تشکیل داده‌اند، استفاده کرد و پیج خود را در هر زمینه‌ای که هست، ارتقا داد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

منظور از الگوریتم‌های اینستاگرام چیست؟
اگر بخواهیم ساده و پوست کنده بگوییم، الگوریتم‌‌های این شبکه‌ی اجتماعی در واقع قوانین و قواعدی هستند که تعیین می‌کنند شما پس از ورود به اینستاگرام چه پست‌هایی را ببینید، چه پیج‌هایی به شما پیشنهاد شود، در نتایج جست‌و‌جوی شما در هشتگ‌ها و ... چه پیج‌هایی به شما نشان داده شود و ... . تمام این تصمیم گیری‌ها هم تابعی از رفتار خود شما و رفتار کسانی است که با آن‌ها بیشترین تعامل را داشته‌اید.

حال باید بدانیم که جهت رونق کسب‌و‌کارمان در این فضا لازم است که از بخش قابل توجهی از الگوریتم‌های اینستاگرام را بشناسیم. در این جا چند نکته‌ی مهم درباره آن را از زبان متخصصان سایت بای فالوور بیان خواهیم کرد.

پاداش در انتظار پست‌هایی که تعامل بالایی دارند
بخش قابل توجهی از الگوریتم‌های اینستاگرام بر اساس تعامل کاربران است. هر پستی که تعداد لایک، کامنت، ویو، ذخیره و ... را داشته باشد، از نظر اینستاگرام محبو‌ب‌تر و باکیفیت‌تر است. در نتیجه واضح است که چنین پست‌هایی را به احتمال زیاد وارد اکسپلورر کرده و به افراد بیشتری نمایش دهد. در نتیجه شما باید کاری کنید که میزان تعامل با پست شما افزایش پیدا کند. برای مثال از کاربران در کپشن سوالی بپرسید و یا این که از آن‌ها بخواهید که کسی را تگ کنند و ... .

استفاده‌ی بهینه از استوری‌ها
استوری‌ها یکی از جالب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین راه‌ها برای جلب نظر اینستاگرام به خود است. شما با استفاده از استوری‌ها نه تنها الگوریتم‌های اینستاگرام را قانع می‌کنید که شایسته توجه هستید، بلکه می‌توانید به صورت همزان برندینگ هم انجام دهید. توجه داشته باشید که اینستاگرام تمام عملکرد شما در استوری را بررسی می‌کند. برای مثال تعداد ری‌اکشن‌هایی که دریافت کرده‌اید یکی از مهم‌ترین این عوامل است. خوب است که در استوری‌ها از کاربران بخواهید که نظر خود را بگویند یا این که از بین دو گزینه یکی را انتخاب کنند.

با فالوورهای خود ارتباط داشته باشید
الگوریتم‌های اینستاگرام به میزان تعاملی که شما با کاربران خود دارید توجه زیادی می‌کند. تلاش کنید تا به کامنت‌هایی که دریافت می‌کنید، پاسخ دهید و آن‌ها را لایک کنید و یا حداقل یک ایموجی برای آن‌ها ارسال کنید. تحقیقات نشان داده که این شیوه از تعامل تاثیر بسیار زیادی در رشد پیج داشته است. از سوی دیگر به این فکر کنید که کاربری که از سوی شما ری اکشن دریافت می‌کند، تمایل بیشتری دارد تا در دفعات بعدی هم برای شما کامنت بنویسد. پاسخ دادن به سوالات در بخش دایرکت را هم فراموش نکنید.

محتوایی تولید کنید که به تعامل بیشتر ختم شود
خیلی مهم است که پست شما در ساعات و دقایق اولیه‎ی انتشار با بازخورد خوب مواجه شود. چرا که اینستاگرام برای این که شما را در ابتدای فید افراد بیشتری قرار بگیرید به میزان بازخوردی که در ساعات اولیه داشته اید توجه بسیاری خواهد داشت. الگوریتم‌های اینستاگرام تعداد لایک‌ها و کامنت‌های شما را در بازه‌های زمانی مختلف می‌سنجند. تحقیقات نشان داده که این روزها کاربران عکس‌های معمولی اما واقعی را بسیار بیشتر می‌پسندند. درخواست برای گفتن نظر یا خاطره‌ی مشابه در بخش کپشن هم می‌تواند تعداد کامنت‌های شما را بسیار افزایش دهد.

پست یا استوری‌های خود را بلافاصله بعد از انتشار حذف نکنید
الگوریتم‌های اینستاگرام از این که بلافاصله بعد از این که پست یا استوری خود را منتشر کنید و سپس آن را ویرایش کنید، خوششان نمی‌آید. توجه داشته باشید که ورود شما به اکسپلورر اینستاگرام به یک ساعت ابتدایی انتشار پست بستگی دارد. اگر در این زمان اقدام به ویرایش پست یا استوری کنید، احتمال این که بتوانید وارد اکسپلورر شوید بسیار کاهش خواهد یافت. بنابراین هنگامی که در حال انتشار محتوا هستید به تمام جنبه‌های آن توجه کنید که مجبور نشوید اقدام به ویرایش آن شوید.

استفاده‌ی درست از هشتگ‌ها
هشتگ‌ها برای استفاده‌ی کیسه‌ای به وجود نیامدند. نباید تعداد زیادی هشتگ در پست‌های خود قرار دهید. ممکن است استفاده از هشتگ‌های نامربوط در ابتدای کار و در کوتاه مدت برای شما مفید باشد اما انجام این کار در بلند مدت آسیب‌های زیادی به پیج شما وارد خواهد کرد. هشتگ‌ها برای این به وجود آمده‌اند که پست‌های با محتوای دقیق‌تر و بهینه‌تر به کاربرانی که طالب آن هستند، نمایش داده شود. توجه داشته باشید که هدف اصلی شما باید ایجاد ارزش افزوده برای کاربر باشد نه افزایش بازدید. قرار دادن 5 تا 9 هشتگ برای هر پست می‌تواند مناسب باشد. هشتگ‌ها باید به صورت صد در صدی به موضوع محتوا مرتبط باشند در غیر این صورت اسپم شناسایی خواهید شد.

ثبت کردن لوکیشن
اول از همه باید بگوییم که اینستاگرام می‌تواند لوکیشن فیک را به خوبی تشخیص دهد. بنابراین فکر این که لوکیشن اشتباهی را ثبت کنید را از ذهن خود به صورت کامل پاک کنید. مثلا اگر در کنار برج میلاد ایستاده‌اید و از آن عکس بگیرید و در اینستاگرام منتشر کنید، گذاشتن لوکیشن می‌تواند احتمال قرار گرفتن شما در صدر نتایج را به شدت افزایش دهد. اگر حیطه فعالیت شما این اجازه را می‌دهد بهتر است برخی از پست‌های خود را مرتبط با مکان‌های دیدنی خاص منتشر کرده و تگ لوکیشن را هم ثبت کنید.

 

سخن پایانی
ما در این نوشتار سعی کردیم تا به صورت خلاصه مروری بر مهم‌ترین رفتارهای الگوریتم‌های اینستاگرام داشته باشیم. توجه داشته باشید که الگوریتم‌ها ثابت نیستند بلکه طی سال‌ها یا حتی چند ماه آپدیت شده و تغییر می‌کنند. این تغییرات به سوی هوشمندی بیشتر می‌روند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید که اول و آخر تمام آن‌ها رضایت بیشتر مخاطب و ارائه‌ی محتوای خوب است.


برچسب: الگوریتم اینستاگرام، بای فالوور، قوانین اینستاگرام، انواع الگوریتم اینستاگرام،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۹:۳۴ توسط:buyfollower موضوع: خرید فالوور واقعی اینستاگرام نظرات (1)